
תאגיד 'מי לוד' זכה בתו הפלטינה לאחר עמידה בחמישה תוי תקן
מכון התקנים הישראלי העניק לתאגיד המים העירוני "מי - לוד" את תו הפלטינה לאחר עמידה בחמישה תוי תקן. תו הפלטינה מבטא את הסטנדרטים הגבוהים של תאגיד "מי - לוד" בכל תחומי פעילותו!

מכון התקנים הישראלי העניק לתאגיד המים העירוני "מי - לוד" את תו הפלטינה לאחר עמידה בחמישה תוי תקן. תו הפלטינה מבטא את הסטנדרטים הגבוהים של תאגיד "מי - לוד" בכל תחומי פעילותו!

במסגרת העבודות הוצאו מדי המים ברחוב האשכולית אל מחוץ לחצרות הפרטיות והועברו לשטח הציבורי, במטרה לאפשר לצוות השטח של התאגיד לקרוא באופן סדיר ורציף את המדים ולטפל בתקלות ביעילות במידת הצורך. כמו כן, הוחלף קו המים הראשי ברחוב בשל ריבוי פיצוצי צנרת בקו המים הישן.

בימים אלה, תאגיד המים מי לוד המוגדר חיוני לשעת חירום, פועל לילות כימים על מנת להבטיח אספקת שירותי מים וביוב גם בשעת חירום וקיצון ובמקביל ממשיך בביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים לשדרוג מערכת המים והביוב העירונית לרווחת תושבי לוד.

תאגיד "מי לוד" מוגדר כמפעל חיוני שתפקידו לספק שירותי מים וביוב גם בשעת חירום במקביל, העובדים שומרים על ההנחיות ומנהלים דיונים בוידאו צ'אט רב משתתפים.

התרגיל דימה תרחיש של זיהום מים ותרגל את מוכנות התאגיד ואת שיתוף הפעולה עם עיריית לוד. רשות המים: "הערכה רבה לתאגיד מי לוד. הרצינות והמקצועיות שבאו לידי ביטוי בכל מהלכי התרגיל משלב ההכנות והביצוע ראויים להערכה. התאגיד נמצא בכשירות גבוהה למשבר מים-יישר כח!"

עובדי תאגיד "מי לוד" שומרים על כשירות: במסגרת הכשרת צוות התאגיד, מלבד המקצועיות ושיפור מתמיד בשירות הניתן לתושבים, כעת מוכשרים העובדים להעניק עזרה ראשונה במקרה הצורך, לעשרות התושבים הפוקדים את משרדיו ומרכז שירות הלקוחות.

"כָּךְ הוֹלְכִים הַשּׁוֹתְלִים: רֹן בַּלֵּב וְאֵת בַּיָּד, מִן הָעִיר וּמִן הַכְּפָר, מִן הָעֵמֶק, מִן הָהָר .. " לכבוד ט"ו בשבט עובדי תאגיד 'מי-לוד' יצאו עם ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו לנטיעות המסורתיות יחד עם תלמידי בית ספר "גני יער", בטיילת גני יער, בגדה המזרחית של נחל גזר.

בעקבות עבודת תשתית לחיבור קו מים חדש לפרויקט "שער העיר" בלוד, תופסק אספקת המים לרחובות הבאים: האדמו"ר האמצעי וצמח צדק בלילה בין יום שני ליום שלישי ה-26.12.2017 משעת חצות עד השעה 05:00 עימכם הסליחה! תאגיד מי- לוד

עקב עבודות תשתית ברחוב שלמה המלך בלוד, תופסק אספקת המים לדיירים ברח' שלמה המלך, ביום רביעי 20.12.2017 בין השעות 15:00--11:00 עמכם הסליחה על אי הנוחות הזמנית! תאגיד מי לוד בע"מ איתכם הסליחה! :

תאגיד מי – לוד מודיע לרגל נר ראשון של חנוכה מחלקת שרות הלקוחות תהיה פתוחה היום עד השעה 17:00 מוקד הבירורים והתשלומים יפעלו כרגיל עד השעה 20:00 חג חנוכה שמח!