יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

תרבות ופנאי ברמלוד נט

תרבות ופנאי

להקת שלוה עם מוזיקאים מאיחוד האמירויות והתזמורת הסימפונית ירושלים

הביצוע המרגש נערך במסגרת אירוע הגאלה השנתי של ידידי שלוה בארה"ב, בסימן בניית גשרים אל העתיד.  אורח הכבוד בגאלה היה יוסף אל אוטאיבה, שגריר איחוד האמירויות בארה"ב, מאדריכלי הסכמי אברהם, שמקדם יחד עם ארגון שלוה וגורמי הממשל באמירויות ובחריין תכניות חדשניות לסייע לילדים עם מוגבלויות באמירויות על בסיס המודל והידע המקצועי של שלוה.

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

נא לגעת בלהקת שלוה כדי לצפות בשיתוף פעולה ראשון עם איחוד האמירויות (צילום: דיגיסטייג)

לאחר הסכם השלום ההיסטורי, להקת שלוה יוצאת בשיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו עם מוזיקאים מאיחוד האמירויות והתזמורת הסימפונית ירושלים.להקת שלוה שחררה אתמול (שני) , לכבוד חגיגת ה-31 לארגון שלוה – שיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו עם מוזיקאים מאיחוד האמירויות והתזמורת הסימפונית ירושלים.

שלוה בליווי התזמורת הסימפונית בירושלים, ביצעה דואט וירטואלי ייחודי של השיר "גשר על מים סוערים" של סיימון וגרפונקל בעברית, ערבית ואנגלית."זהו כבוד גדול להשתתף באירוע השנה לציון 31 שנים לשלוה", אמר השגריר אל אוטאיבה. "איחוד האמירויות שותף למחויבות הבלתי מעורערת של שלוה לשיפור חייהם של אנשים עם מוגבלות. באיחוד האמירויות, אנשים עם מוגבלות שכלית או צרכים מיוחדים מכונים אנשים בעלי נחישות, מתוך הכרה בהישגיהם בתחומים שונים. שיתוף הפעולה ליצירת הביצוע המיוחד של 'גשר על מים סוערים' מדגים כיצד עלינו להמשיך לעבוד יחד – ללא קשר ללאום, דת או תרבות – לקידום שינוי חברתי חיובי וטיפוח חברות מכילות יותר".

יו"ר שלווה העולמי, אבי סמואלס, הסביר את הבחירה בשיר: "גרסת הכיסוי המיוחדת הזו מבוצעת, סביר להניח כי בפעם הראשונה באנגלית, בעברית ובערבית, כדי לייצג את החיבור בין המדינות ואת האופטימיות שאנו חולקים שאומרת כי באהבה, בהבנה ובשיתוף פעולה נהפוך את העולם למקום טוב יותר".

 

 

 

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: