יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות רמלה ברמלוד נט

חדשות רמלה

רמלה מקדמת שוויון מגדרי

במהלך הסיור אמר ראש העיר מיכאל וידל: "מעבר לעובדה כי רוב העובדים בעיריית רמלה הן עובדות, חשוב לי להמשיך ולקדם את נושא השוויון המגדרי ועל-כן חשוב לי שכל עובדי העירייה ישתתפו בסיור הזה על מנת להציף את השיח ולקדם את הנושא!".

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

השבוע ערכו עובדי עיריית רמלה בהובלת ראש העיר מיכאל וידל, סיור לימודי במרכז 'משנות' - מרכז הדרכה וחינוך לשוויון מגדרי בירושלים. 

מיכאל וידל: "חשוב לי להמשיך ולקדם את נושא השוויון המגדרי!"

מרכז 'משנות', הוקם ביוזמת תנועת נעמת בכדי לרענן לעדכן ולשכלל את השיח הציבורי והאישי בנושא השוויון המגדרי בישראל. מטרת המרכז היא לארח קבוצות אשר יעברו מסע חוויתי של מפגש עם נושא השוויון המגדרי. המסע כולל מעבר בין תחנות תוכן שונות ומגוונות הכוללות: צפייה בסרטים, משחקים בקבוצות, פעילות אינטראקטיבית, פעילויות תוכן ועוד.

אופני העברת המידע מגוונים ומאתגרים וכוללים שימוש בהומור, כלים אינטראקטיביים, עמדות משחק, סדנאות כתיבה, אימפרוביזציה וכו’. קירות המרכז מציגים מגוון של דילמות מתחום השוויון המגדרי, בתחומים כמו נשים וקריירה או זוגיות והורות. לצדם מובאים ציטוטים מעוררי השראה, ותמונותיהן וסיפוריהן של עשרות נשים מובילות מתולדות הציונות ותנועות הנשים בישראל, דתיות, חילוניות וערביות. 
במהלך הסיור אמר מיכאל וידל: "מעבר לעובדה כי רוב העובדים בעיריית רמלה הן עובדות, חשוב לי להמשיך ולקדם את נושא השוויון המגדרי ועל-כן חשוב לי שכל עובדי העירייה ישתתפו בסיור הזה על מנת להציף את השיח ולקדם את הנושא".
נירית טננבאום, יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה: "מדובר בפרויקט חשוב, בשיתוף הנהלת העיר וועד העובדים. מרכז 'משנות' מצדיע לנשים פורצות דרך בתחום קידום מעמד האישה והפעילות במרכז מאפשרת שיח בריא תוך הצפת דילמות מחיי היום-יום בנושא מעמד האישה בחברה הישראלית. זו הקבוצה השביעית שיוצאת לסיור במרכז הייחודי ובחודשים הקרובים מתוכננות לצאת עוד 10 קבוצות לפחות, נשים וגברים כאחד".

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: