יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות רמלה ברמלוד נט

חדשות רמלה

שר התקשורת:  רמלה מובילה במהפכה הטכנולוגית ובתשתיות התקשורת

השבוע התארח שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, לביקור ברמלה, שם פגש את ראש העיר, מיכאל וידל.

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

בתמונה: וידל יחד עם שר התקשורת ברמלה

השבוע התארח שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, לביקור ברמלה, שם פגש את ראש העיר, מיכאל וידל.  במהלך הביקור, סקר ראש העיר בפני השר את הפעילות הענפה המתקיימת בעיר, כולל פרויקטים שונים ויוזמות עירוניות לשיפור איכות החיים של התושבים. במסגרת הסקירה, הציג ראש העיר את הישגי העירייה בתחום התשתיות, התחבורה והחינוך, תוך הדגשת ההתקדמות והמאמצים הנעשים לשדרוג השירותים העירוניים. לאחר מכן, התפנו השר וראש העיר לדיון מעמיק על הצרכים השונים של העיר בתחום התקשורת והטכנולוגיה, במיוחד בנוגע לקידום תשתית אינטרנט סיבים בשכונות הוותיקות בעיר ובגני הילדים.

"אנחנו רואים חשיבות עליונה בחיבור כל בתי האב בעיר לתשתית אינטרנט מהירה ואיכותית", אמר ראש העיר. "הדבר נחוץ במיוחד בשכונות הוותיקות, שם התשתיות הקיימות אינן עומדות בדרישות המודרניות של התושבים".

במהלך הדיון, הדגיש שר התקשורת את מחויבות המשרד להאיץ את הפרויקטים לחיבור אינטרנט סיבים אופטיים בכל רחבי הארץ וציין כי רמלה מובילה בהיקף בתי האב המחוברים לתשתית סיבים מתקדמת. "העידן הדיגיטלי דורש גישה מהירה ואמינה לאינטרנט בכל מקום ובכל זמן", אמר השר. "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות כדי לוודא שכל תושב, או ילד, בכל גן ילדים ובכל בית ספר, ייהנה מגישה לאינטרנט מהיר ואיכותי".

ראש העיר ציין כי השקעה זו חיונית להמשך התפתחותה הטכנולוגית של העיר וכן לשיפור מערכת החינוך העירונית. "חיבור הגנים לסיבים אופטיים יאפשר לנו להעניק לילדים חינוך איכותי ומותאם למאה ה-21", הוסיף ראש העיר.

בסיום הביקור, הודו השר וראש העיר זה לזה ולצוותים המקצועיים על שיתוף הפעולה הפורה והתחייבו להמשיך לפעול יחד לקידום העיר ורווחת תושביה.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: