יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות רמלה ברמלוד נט

חדשות רמלה

השנה אירחה העיר רמלה את הועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער

אחת לשנה מתכנסת וועידת מועצות התלמידים והנוער מכל רחבי הארץ, כ-600 בני נוער, פעילים ומעורבים חברתית בקבלת החלטות הנוגעות בסדר היום שלהם ומשפיעות על עתידם התארחו בעיר רמלה.

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

בתמונה: העיר רמלה אירחה את הועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער מרחבי הארץ

אחת לשנה מתכנסת וועידת מועצות התלמידים והנוער מכל רחבי הארץ, כ-600 בני נוער, פעילים ומעורבים חברתית בקבלת החלטות הנוגעות בסדר היום שלהם ומשפיעות על עתידם. פעילותם מהווה מנגנון דמוקרטי פעיל של הנוער בישראל.

צירי הועידה הם נציגי מועצות תלמידים ונוער מכל רחבי המדינה, יהודים וערבים, חילונים ודתיים. כולם מתכנסים כדי להצביע ולאשר את מסמך הועידה הארצי תשפ”ד- בונים מחר חדש, בסימן: “התאמת מערכת החינוך למשברים במאה ה21”.

השנה הוחלט כי העיר המארחת תהיה רמלה, עיר המהווה מודל לקידום תחום הנוער בכלל ובנושא חיים משותפים בפרט. את המפגש פתח נשיא המדינה מר הרצוג בציטוט מדבריו של מרטין בובר: ”הנוער הוא הסיכוי הנצחי לאושר של האנושות”

שר החינוך יואב קיש שכיבד את האירוע בנוכחותו אמר: “לכם מנהיגי הנוער יש אחריות מיוחדת להוביל את בני הנוער בקיץ הקרוב. היכנסו מתחת לאלונקה, היו מודל והשראה לרוח ההתנדבות לבני הנוער במדינת ישראל, סומך עליכם ומאמין בכם עלו והצליחו”.

מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה נשא נאום משותף עם יו"ר מועצת הנוער ברמלה, התלמידה שילי קריכלי אשר בירכו יחדיו את מנהיגות הנוער הפעילה למען ילדי ישראל:
"הם הכוח המניע של כל חברה, ומועצות הנוער הן הדוגמה המובהקת לכך. פעילותכם היא עדות לכך שהנוער שלנו אכפתי, מעורב ופעיל למען עתיד טוב יותר. אנו, המבוגרים, חייבים לתת לכם את הכלים, ההכוונה והתמיכה כדי שתוכלו להצליח ולהוביל". 
תודה מיוחדת למחלקת הנוער בעיריית רמלה בסיוע הפקת הכנס.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: