יום חמישי, 25 ביוני 2026, י' תמוז ה' תשפ"ו
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות רמלה ברמלוד נט

חדשות רמלה

ראש העיר רמלה הציג את חזון העיר הלאומית החדשה של ישראל בוועידת MUNI EXPO 2026

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, השתתף בוועידת השלטון המקומי והחדשנות MUNI EXPO 2026 - הכנס המרכזי והגדול ביותר בישראל לשלטון המקומי, המאגד ראשי רשויות, מנכ”לים, בכירי ממשלה, מומחים ואנשי מקצוע מכל רחבי הארץ לדיון בעתיד הערים והרשויות המקומיות.  

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

וידל באולפן "ישראל היום". צילום: דוברות רמלה

במהלך הוועידה התארח ראש העיר באולפן השקוף של חברת נתיבי ישראל, שם הציג את מהפכת התחבורה המתחוללת ברמלה ואת פרויקטי התשתית המשנים את פני העיר, בהם קו ה-BRT החום, פיתוח מערך הכבישים, שדרוג הצמתים המרכזיים וחיזוק החיבוריות למטרופולין גוש דן ולמוקדי התעסוקה והמסחר באזור.

בהמשך השתתף וידל באולפן “ישראל היום”, שם סקר את תנופת הפיתוח חסרת התקדים שעוברת רמלה ואת הפיכתה למרכז לאומי בעל חשיבות אסטרטגית למדינת ישראל. בדבריו התייחס לפרויקטים הלאומיים המוקמים בעיר, ובהם קריית צה”ל “אופק רחב”, הקריה הרפואית החדשה, בנק הדם הלאומי, היכל בתי המשפט, מתחם משרדי הממשלה, פרויקט טרמינל 6, לצד אלפי יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר ותשתיות תחבורה מתקדמות.

ראש העיר מיכאל וידל אמר: “רמלה נמצאת בעיצומה של קפיצת מדרגה היסטורית. העיר הופכת למוקד לאומי משמעותי עבור מדינת ישראל, עם השקעות חסרות תקדים בתחבורה, תעסוקה, בריאות, ביטחון וממשל. אנו ממשיכים לפעול כדי להבטיח שתושבי רמלה ייהנו מאיכות חיים גבוהה, לצד צמיחה כלכלית ופיתוח עירוני מתקדם.”

לצדו של ראש העיר השתתפו בוועידה גם מנהלי אגפים ובעלי תפקידים בכירים בעיריית רמלה, אשר לקחו חלק במפגשי העבודה ובחשיפה לפתרונות חדשניים בתחומי החינוך, התחבורה, הביטחון, השירות לתושב, הסביבה והניהול המוניציפלי.

השתתפותה של רמלה בוועידה מהווה חלק ממדיניות העירייה לחיזוק שיתופי הפעולה עם משרדי הממשלה, החברות הממשלתיות והרשויות המקומיות, במטרה להמשיך ולהוביל את העיר קדימה כמרכז לאומי, כלכלי ואזורי מוביל בישראל.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: