מעמיקים את השותפות: מנהלת מרחב מרכז בקק”ל ביקרה ברמלה
ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ומנכ”ל העירייה רועי מוסט, אירחו את מנהלת מרחב מרכז בקק”ל, ענת גולד, לפגישת עבודה מקצועית בהשתתפות צוותי העירייה וקק”ל, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה ולקדם יוזמות משותפות למען תושבי העיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
ראש העיר וידל עם מנהלת מרחב מרחב בקק"ל - ענת גולד. צילום: דוברות רמלה
במהלך המפגש הוצגו מגוון הפעילויות המשותפות המתקיימות בעיר בתחומי החינוך, הקהילה, איכות הסביבה, הציונות והחוסן הקהילתי, לצד תוכניות עתידיות להרחבת העשייה המשותפת. בין היתר נסקרו פרויקטים של חינוך סביבתי, חיזוק תחושת השייכות והזהות, פיתוח מרחבים קהילתיים וקידום יוזמות חברתיות למען בני הנוער בעיר.
ראש העיר, מיכאל וידל, הודה להנהלת קק”ל על השותפות ארוכת השנים וציין כי: “החיבור בין רמלה לקק”ל הוא דוגמה לשיתוף פעולה שמייצר ערך אמיתי לתושבים. יחד נמשיך לפתח תוכניות חדשניות שיחזקו את הקהילה, החינוך ואיכות החיים בעיר.”
מנהלת מרחב מרכז בקק”ל, ענת גולד, הביעה את הערכתה לעשייה העירונית וציינה כי קק”ל רואה ברמלה שותפה משמעותית לקידום פרויקטים בעלי השפעה חברתית, חינוכית וקהילתית רחבה.
הצדדים סיכמו להמשיך ולקדם תוכניות משותפות נוספות בשנים הקרובות, כחלק מהחזון המשותף לחיזוק הקהילה, פיתוח ההון האנושי והעצמת דור העתיד בעיר רמלה.
מפגש בין ראש העיר וידל עם מנהלת מרחב מרחב בקק"ל - ענת גולד. צילום: דוברות רמלה
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות רמלה
טורניר שחמט קהילתי ברמלה משך משתתפים מכל רחבי הארץ
ראש העיר רמלה הציג את חזון העיר הלאומית החדשה של ישראל בוועידת MUNI EXPO 2026
שר הביטחון ברמלה: “רמלה הופכת למרכז הלאומי החדש של ישראל”
מחר, יום חמישי 25/6/26 תפתח במוזיאון רמלה התערוכה אורי גלר אוצר: ד"ר ליאור אלון


