יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות גזר ברמלוד נט

חדשות גזר

ביה"ס האזורי ברנקו וייס - הרצוג במועצה אזורית גזר, מגדל את "מחוללי העתיד" תחת הכרת האו"ם - חדשות גזר ברמלוד נט

ביה"ס האזורי ברנקו וייס - הרצוג במועצה אזורית גזר, מגדל את "מחוללי העתיד" תחת הכרת האו"ם

במסגרת התוכנית, האקתון 'יעדי הקיימות' זו השנה הרביעית, התקיים בשבוע האחרון, חגיגה של לילה לבן אשר במהלכו יוזמים צוותי תלמידי "חטיבת מחוללי-עתיד" (תלמידי כיתות ז'-ט') פתרונות לאתגרים אמיתיים של מדינות מתפתחות בכל העולם. 130 תלמידים, כ-20 מנטורים, אנשי הקהילה, צוות מורים נחוש והרבה אדרנלין שהוביל את הלילה. על רקע משבר האקלים העולמי - תלמידי 'מחוללי העתיד' של ישראל עם פתרונות מתקני עולם. הכתבה פורסמה השבוע לראשונה באתר וואלה.

חצי מרתון הבוז'ולה בנופים המרהיבים של גזר ביום שישי הקרוב 28.10 - חדשות גזר ברמלוד נט

חצי מרתון הבוז'ולה בנופים המרהיבים של גזר ביום שישי הקרוב 28.10

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין מזמינה את הציבור הרחב לרוץ בין הכרמים במועצה אזורית גזר: "מרוץ הבוז'ולה המסורתי בין הכרמים והנופים של מועצה אזורית גזר , הוא חגיגה נפלאה של ספורט, יין מוזיקה, תחפושות ושמחה. אנחנו גאים לארח בפעם השלישית את מרוץ הבוז'ולה הישראלי, ביוזמת מרתון ישראל ומזמינים את כולם לבוא וליהנות מחוויה ייחודית בתיירות הישראלית ולרוץ אתנו באירוע צבעוני של חוויתם כמוהו – מחכה לכם.״

  שריפה פרצה ביחידת דיור בכפר בן נון-אותר כלב ללא רוח חיים - חדשות גזר ברמלוד נט

שריפה פרצה ביחידת דיור בכפר בן נון-אותר כלב ללא רוח חיים

שלושה צוותים של כיבוי אש איילון בפיקודו של רב רשף ניסים אליעזר פועלים כעת בשריפת יחידת דיור בכפר בן-נון. הצוותים פרסו קווים וחותרים למגע עם הבעירה ובמקביל מתבצעות סריקות לאיתור לכודים. כרגע אין לכודים אך אותר וחולץ כלב ללא רוח חיים .

זוג תושבי כרמי יוסף נעצרו אתמול בחשד לגרימת מוות ברשלנות בבריכה שבבעלותם - חדשות גזר ברמלוד נט

זוג תושבי כרמי יוסף נעצרו אתמול בחשד לגרימת מוות ברשלנות בבריכה שבבעלותם

המשטרה עצרה אמש זוג תושבי כרמי יוסף בחשד לגרימת מוות ברשלנות בבריכה שבבעלותם, ובהתאם לממצאי החקירה וצורכיה קבע כעת בימ״ש פ"ת בתום הדיון את שחרורם למעצר בית 5 ימים, בתנאים מגבילים. המשטרה פתחה בחקירה אתמול בעקבות אירוע טרגי של פעירת בולען בבריכה פרטית ביישוב כרמי יוסף בו קיפח את חייו תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו. בתוך כך, המשטרה עצרה לחקירה את בעלי הבית, זוג בשנות השישים לחייהם.  הבוקר הובאו השניים לדיון בית המשפט בפתח תקווה בסיומו הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים של מעצר בית.

למרות השריפה הגדולה, לא נעשה נזק בלתי הפיך לתל גזר, לדברי אנשי רשות הטבע והגנים - חדשות גזר ברמלוד נט

למרות השריפה הגדולה, לא נעשה נזק בלתי הפיך לתל גזר, לדברי אנשי רשות הטבע והגנים

שריפת גדולה בסמוך לבית עוזיאל התפשטה לכיוון כרמי יוסף, בתל גזר. כ-1,100 חניכי צופים התפנו מיער המגנים בהוראת לוחמי האש מכבאות והצלה מתחנת "איילון".  15 צוותים של כבאות והצלה "איילון", 6 מטוסי כיבוי מטייסת הכיבוי האוירית פעלו במקום בסיוע של 2 מסוקי כיבוי.  גם צוותי קק"ל ומתנדבים, עסקו בכיבוי  ובמניעת התפשטות האש, במשך שעות ארוכות.