יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות מקומיות ברמלוד נט

החדשות המקומיות באזור

ברמלה, תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום

אתמול (שלישי) בשעה 16:18, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמהּ, ברחוב דוגית ברמלה.

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

שמואל פכטר ואביהו ששון, המתנדבים שחילצו את התינוקת. קרדיט תיעוד: ידידים 

אתמול, בשעות אחר הצהריים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה ברכב. ישראל יהודה, מנהל יומן תיכונים במוקד צפון שענה לשיחת החירום, לקח פרטים והזעיק סיוע. שמואל פכטר ואביהו ששון, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו השניים את התינוקת בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב. אנחנו רק מבקשים לציין כי אביהו ששון, מתנדב הסניף המקומי של חוג ידידים, הינו בנו של  סגן ראש עיריית באר יעקב, נועם ששון. 

שמואל מספר: "בדרכי חזור מהעבודה בעיר התקבלה הקריאה וראיתי שאני קרוב לכתובת. יצאתי במהירות למקום, כשאליי מצטרף אביהו. בכוחות משותפים ובזהירות רבה חילצנו את התינוקת, לשמחה אמהּ המרוגשת."

אביהו מוסיף: "יצאתי למקום כשעשיתי את דרכי חזרה מהבסיס לכיוון הבית. בהגיעי למקום עם שמואל, התחלנו בחיפושים אחרי הרכב המדובר, מכיוון שהרכב היה בחנייה אחורית של הבניין. תוך פחות מדקה ובשיתוף פעולה הצלחנו לפתוח את הרכב ולחלץ את התינוקת בשלום. האם והשכנים שנכחו במקום הודו לנו רבות. תחושת סיפוק מרגשת לראות את האם שמחה לאחר שביתה התינוקת שבה לזרעותיה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית



 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: