יואב דרור, תושב לוד מגני אביב, החזיר את עטרת הפטאנק ללוד
טורניר הפטאנק הבילאומי שנערך השבוע בלוד, אשדוד ויהוד-מונוסון, הסתיים בהצלחה בטקס חגיגי שנערך בגני אביב בלוד בהשתתפותם של 100 פטאנקיסטים מעשר מדינות, מרחבי העעולם.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
טורניר הפטאנק הבילאומי שנערך השבוע בלוד, אשדוד ויהוד-מונוסון, הסתיים בהצלחה בטקס חגיגי שנערך בגני אביב בלוד בהשתתפותם של 100 פטאנקיסטים מעשר מדינות, וכמובן אורחים רבים, ביניהם, ראש העיר יאיר רביבו, מנהל אגף הספורט מאיר אליהו, ועמיתיו מאשדוד ויהוד-מונוסון, נציגים ממועדון רוטרי לוד, מנהל מחלקת הספורט לשעבר בעיריית לוד, ברוך אקפלד, אשר חנך את מגרש הפטאנק הראשון בלוד בראשית שנות ה-80 יחד עם בני משפחת טריגאלו המדהימה. יואב דרור- תושב לוד שהחזיר עטרה ליושנה, וחידש את פעילות ענף הפטאנק בלוד ומכאן הדביק ערים רבות אחרות.
במשך שלושת ימי הטורניר, התקיימו קרבות בין 100 השחקנים אשר ייצגו כאמור עשר מדינות מרחבי העולם.
לאחר סיום הטורניר, יואב דרור אשר משמש גם כמדריך טיולים מקצועי בארץ, ערך טיול למשלחת מספרד בירושלים ביי נייט, ולנצרת.
האורחים שחזרו בינתיים לארצותיהם, לא מפסיקים להלל ולשבח את המארגנים בארץ, על ארגון התחרויות וניהולם ביד רמה.
יואב דרור אשר הקים מועדון פטאנק לתפארת לוד עבור הדור הצעיר מסכם כך: "אירוע כזה בפעם הראשונה בשלוש ערים, הייתה להצלחה כבירה.
התגברנו תוך כדי תנועה על מספר תקלות, אך כלום לא העיב על האווירה המצויינת והביצועים היפים, הצלחנו למצב מוצר ברמה, על בימת הפטאנק הבינלאומית!"
יואב דרור מודה לכל מי שסייע להצלחת הטורניר: חברת הקייטרינג המשובחת - משה-משה, מועדון רוטרי לוד, אבי נכסים, וידידים נוספים.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


