עיריית לוד מקימה מגרשי כדורגל גם בשכונות הוותיקות
בשורה גדולה לתושבי השכונות הוותיקות. בימים אלה התחלנו בהקמת מגרש כדורגל ענק עם דשא סינתטי במתחם תיכון אורט בהמשך לרח' ביל"ו (כמו המגרש שב"עתיד תיכון למדעים"). ראש העיר יאיר רביבו, מודע לביקוש ולצורך במגרשי ספורט בשכונות הוותיקות, (יש כבר כעת שלושה מגרשי כדורגל: באיצטדיון, ב"עתיד תיכון למדעים" ובגני אביב. כעת מקימים עוד שלושה מגרשי כדורגל: במתחם תיכון אורט, ברמת אשכול ובגני איילון. כולם עם דשא בתקן אירופי, תאורה וסימון. ראש העיר יאיר רביבו, מודה לאריה לוי- מחזזיק תיק הספורט, למאיר אליהו- מנהל אגף הספורט, ולירון זרד, מנהל מחלקה הספורט.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


