דני כהן: "ועד העובדים ממשיך במסורת שלו לפנק את תומכות ההוראה ואת עובדות העירייה!"
ועד העובדים בראשות יו"ר הועד דני כהן מפנק את נשות עיריית לוד ביום כיף בסינמה סיטי בחסות שחר און, והנהלת עיריית לוד. ראש העיר יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, ברכו את עובדות העירייה, והודו לחברי ועד העובדים ולעומד בראשם דני כהן על הביצוע המושלם של יום הפינוק המושלם!
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
ועד העובדים ממשיך לפנק את עובדות העירייה ואת תומכות ההוראה ב"שיח נשים" בסינימה סיטי.
עם כיבוד VIP מפנק, הרצאה מסקרנת של ד"ר איריס בראון, וקינחו בסרט מרתק.
יו"ר הוועד דני כהן יחד עם חברי הוועד מוסר כי נמשכת המסורת לחזק לפנק ולשמח את העובדים.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


