יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות לוד ברמלוד נט

חדשות לוד

גביע המדינה לנערות עד גיל 15 ולנערים עד גיל 15 למועדון טנ"ש בלוד לשנת 2023!

בערב חג שבועות האחרון, נערכו משחקי גביע המדינה בטניס שולחן, כאירוע שיא של העונה, בחסות שגריר סין בישראל. מדובר בהישג חסר תקדים, בו מועדון זוכה גם בקטגוריית נערות וגם בנערים עד גיל 15 באותה עונת משחקים!

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

הישג חסר תקדים למועדון הפועל לוד בטניס שולחן: גביע המדינה לנערות עד גיל 15 ולנערים עד גיל 15  לשנת 2023 !

בערב חג שבועות האחרון, נערכו משחקי גביע המדינה בטניס שולחן, כאירוע שיא של העונה, בחסות שגריר סין בישראל. מדובר בהישג חסר תקדים, בו מועדון טנ"ש לוד זוכה גם בקטגוריית נערות וגם בנערים עד גיל 15 באותה עונת משחקים!

בקדטים (עד גיל 15) הפועל לוד זכתה בגביע, לאחר שגברה 0:2 על בית״ר ראשל״צ מחזיקת הגביע מהשנה שעברה. זאת לאחר ניצחונות של יואב אהרון על מתן פוקס ושל עידו דפני על טומי גרינפלד. 

בגילאי קדטיות (עד גיל 15) הפועל לוד, הכוללת את השחקניות יהודית ברונשטיין ואלישבע גבריאלוב, זכתה בגביע לאחר שסיימה את הטורניר במאזן מושלם של 4 ניצחונות. הגדילו לעשות וקבוצה נוספת שלנו, בהשתתפות השחקיות מיקה מלמד ומלכות שרמן, זכו במקום השלישי והמכובד.

במיני קדטים (עד גיל 13) הישגי כרמיאל גברה 1:2 על הפועל לוד והשאירה את הגביע לשנה נוספת בכרמיאל. התחרות החלה כאשר ניר אנגלר העלה את לוד ליתרון לאחר שניצח 2:3 את ליאור סרף שהיינו אלוף ישראל בגיל זה. בהמשך ניצחון של יהלי זגורי 2:3 על יהונתן ברונשטיין וניצחון במשחק הזוגות של סרף וזגורי על אנגלר וברונשטיין 0:3 העניקו לכרמיאל את הזכייה בגביע.

לאחר ההישגים המרשימים של שחקני לוד נקבע כי כל השחקניות והשחקנים של מועדון טניס השולחן הפועל לוד מועמדים רציניים לייצג את נבחרות ישראל לקדטיות וקדטים באליפות אירופה שתיערך בקיץ בקוראטיה: אופק נחושי, אלישבע גבריאלוב ויהודית ברונשטיין בקדאטים. יואב אהרון ועידו דפני בקאדטים. במשלחת ישראל לאליפות אירופה עד גיל 13, יש למועדון הפועל לוד שני נציגים מתוך שישה: אופק נחושי וניר אנגלר, שליש מתוך שחקני הנבחרת (6) מלוד!

וכך נכתב באתר איגוד הטניס שולחן בישראל: גביע השגריר הסיני התקיים בערב החג ביקנעם. היה זה אחד מאירועי השיא של השנה בנוער: אליפות גביע השגריר הסיני לנוער, קדטים, קדטיות ומיני קדטים, התקיימה ביום חמישי באולם בית ספר ארזים ביקנעם בנוכחות נציגי השגרירות הסינית בישראל וכ-170 שחקנים ושחקניות. הייתה זו תצוגת תכלית מצידם של שחקני הדור הבא בענף בקטגוריות מיני-קדטים, קדטיות, קדטים ונוער, שהפגינו טניס שולחן איכותי בשילוב אווירה חברית ויוצאת דופן במסגרת משחקי גביע המדינה.

בימים אלו מתקיימים משחקי הפליאוף על אליפות המדינה בטניס שולחן לגילאי קדטים, קאדטיות ומיני קאדטים. בהצלחה לכולם.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: