עושים כבוד: העיר לוד הצדיעה למערך המילואים ולצה"ל החוגג 75 שנה להיווסדם
עושים כבוד: העיר לוד הצדיעה למערך המילואים ולצה"ל החוגג 75 שנה להיווסדו בית עיריית לוד הואר ביום רביעי האחרון (31.5.23) באור ירוק, המסמל את צה"ל, כאות הערכה והצדעה למערך המילואים וצה״ל החוגג 75 שנה להיוסדו. ההצדעה נעשתה במסגרת חודש ההוקרה לתרומתם של החיילים המילואימניקים על פועלם החשוב והמסירות לביטחון מדינת ישראל, בביצוע פעולות משמעותיות בשגרה ובחירום. "מערך המילואים מהווה חלק משמעותי ומרכזי בצה״ל החוגג בימים אלו 75 שנים. אנשי המילואים מהווים נכס מרכזי עבור הצבא כולו" נמסר מעיריית לוד, "כולנו מצדיעים וגאים בכם!"
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


