המשטרה עצרה שני תושבי לוד החשודים במעורבות בירי אתמול בעיר
כוח משימה מיוחד שהקים ממ"ז מרכז - ניצב אבי ביטון בשכונת ג'ואריש ברמלה ובפרדס שניר בלוד, עצר בפעילות ממוקדת והתקפית, 2 תושבי לוד החשודים במעורבות בירי אתמול בעיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הורה על עיבוי כח המשימה המיוחד בערים רמלה ולוד.
מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה בהערכת מצב מיוחדת שקיים לקראת סוף השבוע, על עיבוי כח המשימה המיוחד בערים רמלה ולוד, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית המחוזית נגד משפחות פשע מקומיות העושות שימוש גובר וחסר הבחנה בפריטי אמל"ח, ע"ר סכסוכי חמולות ברחוב הערבי.
בתוך כך, הממ"ז הנחה להגביר איסוף מודיעין כנגד משפחות פשע ודמויות דומיננטיות, תוך תרגום המידע לפעילות אופרטיבית של לוחמי מג"ב מרכז ושוטרי המחוז, המאפשרת יצירת תשתית ראייתית איתנה לשם העמדתם לדין וכליאתם אחר סורג ובריח.
כאמור, בפעילות מיוחדת הצליחו השוטרים לתפוס הלילה את הרכב ששימש עפ״י החשד את החשודים בירי חמור אתמול בו חדר קליע אל בית מגורים בעיר, כאשר בתום סריקות עצר כח המשימה את שני החשודים- תושבי העיר בשנות ה - 20 לחייהם.
בכוונת המשטרה להביאם בהמשך לדיון בבקשה להאריך מעצרם בבית המשפט במוצ״ש.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


