מחלקת הנוער בעיריית לוד פתחה את הקיץ בטיול מהנה לצפון הארץ
מנהלת המחלקה – שני סמדג'ה, מודה לרכזי מרכזי הנוער השונים אשר עושים מעל ומעבר בזמן הקיץ עבור בני הנוער בלוד ומזמינה כל נער ונערה להצטרף לפעילויות השונות, וליהנות מקיץ חוויתי במיוחד.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
נוער לוד החל את פעילות קיץ 2023 בטיול מהנה לצפון הארץ!
עם סיום שנת הלימודים 2023, יצאו השבוע מרכזי הנוער בלוד – איינשטיין 10, מועדון אדום, פידל השחר, מלודיקה והנוער הדתי - לטיול מגבש וחוויתי בצפון הארץ.
היום הראשון לטיול נפתח במסלול נחל עמוד, שבסופו זכו בני הנוער ליהנות מפלאי הטבע ולהשתכשך במים הקרים, כאשר בסיום המסלול הם הגיעו לאכסניית אנ"א בשלומי לארוחת ערב טעימה ופעילות מגבשת. ביום השני, טיילו במערת הקשת ומיד לאחר מכן נסעו לעכו לפעילות מים מהנה אשר קינחה את הטיול. חניכי מרכזי הנוער השונים חזרו מהטיול מרוצים.
מנהלת המחלקה – שני סמדג'ה, מודה לרכזי מרכזי הנוער השונים אשר עושים מעל ומעבר בזמן הקיץ עבור בני הנוער בלוד ומזמינה כל נער ונערה להצטרף לפעילויות השונות, וליהנות מקיץ חוויתי במיוחד.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


