עיריית לוד ערכה סדנת למידה לנציגי ועדי בתים בעיר
הסדנה יצרה פורום מקצועי של ועדי הבתים במטרה לחלוק ידע משותף וכמו כן מתן מענה מקצועי לסוגיות מרכזיות המעסיקות תושבים המתנדבים כוועדי בתים בעיר לוד.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
כ-30 מתושבי לוד המשמשים כיום כוועדי בתים בבניינים משותפים, סיימו השבוע סדנה של מספר מפגשים בתחומי העשרה וידע עבור ועדי בתים.
הסדנה יצרה פורום מקצועי של ועדי הבתים במטרה לחלוק ידע משותף וכמו כן מתן מענה מקצועי לסוגיות מרכזיות המעסיקות תושבים המתנדבים כוועדי בתים בעיר לוד.
הוועדים השתתפו בהכשרה שכללה הרצאות שונות העוסקות בתכנים מקצועיים וחשובים לתפקודם כוועדי בתים, כגון: היכרות עם האגודה לתרבות הדיור, הרצאה משפטית העוסקת בזכויות וחובות ועדי בתים, כלים גישוריים, סדנת כלכלית, סיור בעירייה ועוד.
בניית הפורום אפשרה הפריה הדדית ולמידת עמיתים מתמשכת בין חברי הקבוצה אשר מתמודדים עם סוגיות דומות.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ

