בר חדש ומפנק - "הפאבליק" נחנך בלוד לצעירים
הפאבליק - בר חדש לצעירים נחנך השבוע בעיר לוד, בחסות 'תוצרת הארץ' ובשיתוף עם עיריית לוד. הפודטראק הראשון הוצב במתחם המכללה - תוצרת הארץ שבברחוב החשמונאים ויהיה פתוח לקהל הרחב!
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
ה"פאבליק" - בר חדש לצעירים נחנך השבוע בעיר לוד, בחסות 'תוצרת הארץ' ובשיתוף עם עיריית לוד. הפודטראק הראשון הוצב במתחם המכללה - תוצרת הארץ שבברחוב החשמונאים ויהיה פתוח לקהל הרחב!
"הכל התחיל לפני שנה וחצי, במאי, כאשר ניסינו לייצר מרחב בטוח לצעירים בעיר, מקום בו אפשר לצאת מהבית ולשבת עם חברים", שיתפו גל וליאור עוקשי - מנהלי קהילות תוצרת לוד, "בפעם הראשונה שכרנו באופן חד פעמי פודטראק לגן שמעוני וראינו את הביקוש של הצעירים בעיר ומשם יצאנו לדרך - קנינו, עיצבנו, מיתגנו, ניסינו עד שהגענו לרגע ההשקה".
החלום שלהם הוא שכל צעיר וצעירה בלוד ימצאו את המקום שלהם לצאת ולבלות בו בעיר, לשבת עם חברים ופשוט לייצר ולהוסיף עוד מתחם בילוי. ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו שחנך את הפודטראק ציין ואמר, כי "מרגש לראות את הצעירים נהנים במתחם בילוי שנפתח בעיר – ואנו נדאג שיהיה לכל הצעירים מקומות רבים לבלות בהם כפנאי". הפאבליק יפעל בכל שבוע, בימי שני ורביעי, בחצר המכללה - תוצרת הארץ, רחוב החשמונאים 34.
היוזמים הודו לראש העיר עו"ד יאיר רביבו, למנהלת אגף פרויקטים - שירן ג'רבי בוקרה, למנהלת אגף התרבות - אורית עופר ולמחזיק תיק הצעירים - עומרי סער שמאפשרים לחלום ולהגשים את החלומות.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


