בלוד חגגו הפנינג קיץ ספורטיבי בסימן בריאות
תושבי השכונות הוותיקות בלוד – הורים וילדים, נהנו מהפנינג בריאות ומיוחד שנערך במתנ״ס דנוור ברחוב דיזראלי. ההפנינג כלל - אופני שייק, מתחם יוגה, מגוון מתקני ספורט ובריאות וכן דוכני הפעלה לילדים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
תושבי השכונות הוותיקות בלוד – הורים וילדים, נהנו מהפנינג בריאות ומיוחד שנערך במתנ״ס דנוור ברחוב דיזראלי. ההפנינג כלל - אופני שייק, מתחם יוגה, מגוון מתקני ספורט ובריאות וכן דוכני הפעלה לילדים.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות - גיל חדד ציין, כי "כממונה על הבריאות בעיר אני גאה בהנגשת פעילויות יוקרתיות לתושבים, מכיוון שאני סבור שתושבי העיר לוד ראויים לפעילויות כמו בערים הגדולות".
חדד הודה לראש העיר עו"ד יאיר רביבו, להנהלת ועובדי מתנ״ס דנוור, לארגון לודאים, למנהלת אגף קהילה ושירות לתושב - אפרת אברהם ולמנהלת יחידת הבריאות העירונית - יפית בן שחר שהובילה את האירוע.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ

