תושבי לוד ועובדי העירייה סיימו בהצלחה קורס גישור
מטרת הקורס הייתה מתן סל כלים ומיומנויות לעובדי העירייה וגם לתושבי העיר בפתרון סכסוכים וקונפליקטים ברמה האישית והקהילתית ולהביא לפתרונות, בניית הסכמות בין צדדים וסיום הקונפליקט.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
החודש הסתיים קורס גישור בסיסי שהתקיים במשותף לפעילים תושבי העיר לוד ולעובדים סוציאליים מהאגף לשילוב חברתי בעיריית לוד - ביוזמת מנהלת האגף אורלי דהן, מנהל מחלקת שרותי קהילה רון גלבוע, ויסכה ברדה, מנהלת מרכז הגישור ודיאלוג בקהילה. כמו כן בתמיכת מחזיק תיק הרווחה עו"ד מאיר אסולין.
מטרת הקורס הייתה מתן סל כלים ומיומנויות לעובדי העירייה וגם לתושבי העיר בפתרון סכסוכים וקונפליקטים ברמה האישית והקהילתית ולהביא לפתרונות, בניית הסכמות בין צדדים וסיום הקונפליקט.
הקורס, שהתקיים על ידי חברת re;story ,מומן ברובו על ידי האגף לשילוב חברתי במטרה להעצים תושבים המעוניינים להוות גורמים משמעותיים בקהילה וכן העשרת הידע לעובדי העירייה. מדובר בקורס מלא העומד בקריטריונים של ועדת גדות של הנהלת בתי המשפט למגשרים והבוגרים יוכלו להמשיך הלאה בהכשרתם כמגשרים בעתיד.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


