משלחת רשמית מגאורגיה התארחה בלוד
משלחת של מכובדים מגאורגיה שלה הסכם ברית ערים תאומות עם העיר לוד, התארחה בלוד במסגרת ביקורה בארץ – וסיירה ברחבי העיר, באתרים היסטוריים ותיירותיים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
משלחת של מכובדים מגאורגיה, סיירה ברחבי העיר לוד, באתרים היסטוריים ותיירותיים.
בין הערים נוצרו קשרי ידידות וקשרים תיירותיים – ולכן חברי המשלחת ביקרו במוזיאון הפסיפס העתיק, בכנסיית סנט-גורג' העתיקה הקדושה לגאורגים ולנוצרים, וכן במשולש הדתות בעיר העתיקה. בכל המקומות הסיורים נערכו עם תרגום ומדריך מלווה.
ביקור בכנסיית סנט-גורג בלוד
בסיום הסיור, המשלחת הרשמית שהגיעה מגאורגיה התארחה בלשכת ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, לברכות וסקירה על העיר ותושביה. במפגש השתתף גם סגן ראש העיר – רפי קטאשוילי ובכירי העדה בלוד בהם פנחס מיכאלי - סגן ראש העיר לעבר, ועו"ד שבתאי קטש -יזם לודאי הפועל גם בגאורגיה.
בכניסה למוזיאון הפסיפס בלוד
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ


