מועדון הפטאנק בלוד: "לשנה הבאה בבריכת השחייה בגני אביב!"
"קייטנת חום יולי אוגוסט" של מועדון פ.ל.א פטאנק לוד, שנועדה גם לגיוס שחקנים חדשים ולגיבוש השחקנים הוותיקים, סיימה את מחזור חודש יולי, בשבוע שעבר, בקפיצה לבריכת השחייה במושב ניר צבי באדיבותה של נאוה רוזנברג, המאמנת הוותיקה המתמחה בארגון קייטנות.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
"קייטנת חום יולי אוגוסט" של מועדון פ.ל.א פטאנק לוד, שנועדה גם לגיוס שחקנים חדשים ולגיבוש השחקנים הוותיקים, סיימה את מחזור חודש יולי, בשבוע שעבר, בקפיצה לבריכת השחייה במושב ניר צבי באדיבותה של נאוה רוזנברג, המאמנת הוותיקה המתמחה בארגון קייטנות.
גיבוש חבורת צעירי פטאנק לוד גני אביב, עובר, כך מתברר, דרך קפיצות למי הבריכה של מושב ניר צבי...
לשמחת הצעירים המדהימים ממועדון פטאנק לוד גני אביב, ציפתה להם הפתעה נעימה ומרעננת..
בסיוע המאמנת הותיקה האגדית, מתמחה בארגון קייטנות, ילדי מועדון פ.ל.א, חתמו את מסע הגיוס והגיבוש של מחור יולי, בבריכת ניר צבי.
המארחים התפלאו מהתנהגותם המנומסת, המכובדת ומהמשמעת של שחקנים צעירים אלה.
תחרויות שחייה, צלילה וקצת שיעורי ציפה על הגב היו חלק מהתוכנית.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
מיכל חן סופיר תסיים את תפקידה כמחזיקת תיק הרווחה
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ



נאוה רוזנברג | 20:02 24.07.23