חניכי "שבט אייל" מלוד שייצגו את הצופים מישראל – חזרו ממחנה בינלאומי בשוויץ
ממחלקת הנוער בעיריית לוד מסרו: "אנחנו מזמינים את כל בני הנוער בעיר מכיתות ד' עד יב' להצטרף לפעילות של "שבט אייל", ואולי אתם תהיו אלה שמייצגים אותנו במשלחת הבאה!".
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
חניכי המשלחת מהעיר לוד, נבחרו לייצג את תנועת הצופים מישראל.
תשעה חניכים מהשכבה הבוגרת של "שבט אייל" חזרו השבוע ממחנה הצופיות הבינלאומי שנערך בקנדרשטאג שבשוויץ.
חניכי המשלחת מהעיר לוד, נבחרו לייצג את תנועת הצופים מישראל. אוראל טויל - המרכז הבוגר של השבט סיפר: "זה היה מסע מדהים! ייצגנו את התנועה ואת השבט שלנו בכבוד, החניכים נהנו מפעילויות מגוונות שהן הזדמנות של פעם בחיים".
ממחלקת הנוער בעיריית לוד מסרו: "אנחנו מזמינים את כל בני הנוער בעיר מכיתות ד' עד יב' להצטרף לפעילות של "שבט אייל", ואולי אתם תהיו אלה שמייצגים אותנו במשלחת הבאה!".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש



מיכל אוחיון | 18:22 30.07.23