פועל בן 40 נהרג הבוקר באתר בניה בלוד
בשעה 07:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו באתר בנייה סמוך לשכונת גני יער בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר כבן 40.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
היום בשעה 07:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו באתר בנייה סמוך לשכונת גני יער בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר כבן 40.
חובש רפואת חירום במד"א פניאל בוסקילה סיפר:
"ראינו את הפועל שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


