אדם ג'מאל אבו סיאם, ייקבר מחר במקום לחגוג את יום הולדתו ה- 18
תושב העיר לוד - אדם ג'מאל אבו סיאם, בן 18 בנו של חבר מועצת עיריית לוד, ג'מאל אבו סיאם, נהרג היום אחה"צ מפגיעת משאית בעת חזרתו מהעבודה מקיבוץ פלמחים ליד צומת איקאה. מחר, הוא יובא לקבורה בלוד. אביו סיפר לכתבנו, כי במקום לחגוג מחר (חמישי) את יום הולדתו, אנחנו נקיים את הלווייתו.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
בתמונה: אדם ג'מאל אבו סיאם
אדם ג'מאל אבו סיאם, ייקבר מחר במקום לחגוג את יום הולדתו ה- 18
חבר המועצה ג'מאל אבו סיאם
ג'מאל אבו סיאם: "אדם, סיים את לימודיו בביה"ס התיכון אורט למדעים בלוד. עמד להתחיל את לימודי הנדסה בראשית חודש אוקטובר. האבא הוסיף כי אדם היה ילד מחונך מקסים ונעים הליכות, מדהים ביופיו ובהתנהגותו, מכבד אותי ואת אמו ואוהב את כל האחים והמשפחה, יהי זכרו ברוך לנצח נצחים!"
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש



קרין | 20:59 20.09.23