שכונת נאות יצחק התחדשה בשלט "ברוכים הבאים" חדש ומואר!
השלט יחזק את תחושת הקהילתיות והגאווה לתושבי השכונה", אמר ראש העיר עו"ד יאיר רביבו שעומד מאחורי המיזם היפה. "ובקרוב בע"ה נתקין שילוט כזה לכל שכונה ושכונה".
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
"ברוכים הבאים" לנאות יצחק!
שלט חדש, גדול ומרהיב עם הכיתוב "ברוכים הבאים - נאות יצחק" הותקן השבוע בכניסה לשכונה. תושבים שחלפו במקום הופתעו והתלהבו מהחידוש המרענן ומהשלט שאף מואר ובולט בשעות החשיכה והלילה.
את הביצוע של הפרויקט מוביל אבי אפריאט - מנהל מחלקת חשמל באגף התפעול. הפרויקט יבוצע בכמה שלבים, כאשר בשלב הראשון יותקנו כ-13 שלטי תאורה בכניסה לשכונות ובעלות של חצי מיליון ש"ח.
"השלט יחזק את תחושת הקהילתיות והגאווה לתושבי השכונה", אמר ראש העיר עו"ד יאיר רביבו שעומד מאחורי המיזם היפה. "ובקרוב בע"ה נתקין שילוט כזה לכל שכונה ושכונה".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


