תושב לוד יעקב חיימוביץ תלש את דגל ישראל מנקודת משטרה בלוד
תושב לוד יעקב חיימוביץ בן 41 תלש את דגל ישראל מנקודת משטרה בלוד וגם גרם נזק לרכוש במזיד.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
יש להקיא את התושב המביש הזה מהעיר!
שוטרי מחוז מרכז עצרו כעת לחקירה בלוד, תושב העיר בחשד שתלש את דגל המדינה מנקודת משטרה וגרם נזק לרכוש במזיד.
שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר אלמוני שתולש את דגל ישראל מנקודת השיטור בעיר.
בתוך כך, השוטרים פתחו בסריקות לצד ניתוח אמצעי התיעוד עד לזיהוי, איתור ומעצר החשוד - תושב לוד בן 41.
בתום חקירה, הועבר החשוד למעצר בית, כאשר ממצאי החקירה יועברו בסיומה לעיון התביעה המשטרתית בהתאם.
תגובות
1
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש



הרב שמעון הצדיק | 10:14 02.10.23