יאיר רביבו: "לוד נמצאת בהתגוננות צהובה וללא שינויים!"
ראש העיר יאיר רביבו, פרסם הודעה חשובה בדף הפייסבוק שלו, על כך שלוד "צהובה" וללא שינוי, על פי הנחיית פיקוד העורף.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
"תושבות ותושבי העיר לוד היקרים שבוע טוב,
לוד נמצאת במדיניות התגוננות צהובה. ישנה כרגע תקלה באתר של פיקוד העורץ ובאפליקציה מופיע מדיניות מדרג כתום. פיקוד העורף מטפלים לתקן את התקלה בשעה הקרובה.
כפי שאמרתי קבוצת העדכונים שלי היא הקובעת והמהימנה ביותר, ולכן אם לא עדכנתי אז אין שינוי.
לפיכך, הלימודים מחר בלוד יתקיימו כסדרם, במתכונת של שבוע שעבר משעה 07:35 עד 16:00 וכל מוסד בהתאם לדגשים שלו.
בע"ה שיהיה לכולם ערב שקט ושבוע טוב!
בשורות טובות בע"ה!"
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


