עיריית לוד והמשטרה קוראים לך להתנדב כדי לעבות את כוחות הביטחון
תושבים יקרים, המצב בעיר שקט, ובכל זאת יש צורך בעיבוי הכוחות הקיימים להמשך השמירה על השקט.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
תושבים יקרים,
המצב בעיר שקט, ובכל זאת יש צורך בעיבוי הכוחות הקיימים להמשך שמירה על השקט.
לשם כך עיריית לוד נערכת כעת בביצוע רישום מתנדבים לטובת סיירות הורים ומשמר השכונה, יחידת סע"ר (סיוע עצמי ראשוני של חילוץ והצלה, כולל קורס ייעודי של פיקוד העורף הצפוי להתקיים בימים אלו), כל אלו באחריות העירייה ובשיתוף המשטרה ופיקוד העורף.
כמו כן, משטרת ישראל מתגברת את מערך כיתות הכוננות המשטרתיות - באחריות המשטרה בלבד.
חשוב מאוד שכל מי שמעוניין להתנדב בתחומים אלו ימלא טופס זה:
https://forms.office.com/r/7XjbkkUg4y
רשימות אלו חיוניות לשם ביטוח המתנדבים וכן לשם סדר ויכולת תפעול בשעת הצורך.
לשאלות נוספות- 0507796595 (בווטסאפ בלבד)
תודה! להמשך ימים שקטים ובטוחי.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש

