קהילת יוצאי אתיופיה בלוד חגגו אתמול את חג הסיגד
יוצאי אתיופיה בלוד ציינו אתמול בערב (שני) את חג הסיגד, שחל בכל שנה בערב ראש חודש כסלו. ראש העיר, יאיר רביבו פרסם בפייסבוק, מיד אחרי האירוע, את הדברים הבאים:
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
"חג הסיגד של קהילת יוצאי אתיופיה בישראל, מקבל בימים אלה משמעות כפולה בחשיבותו.
את החג מציינים חברי הקהילה בעליה לרגל לירושלים, כאות זיכרון למסעם הארוך שעשו בצעדה רגלית לארץ הקודש והכיסופים לקדושה. התשוקה ההיסטורית שלהם להגיע למקום שריד בית המקדש מזכירה לנו את החוזקות שלנו כיום מול האויב, הרצון של עמנו לארץ ומדינה משלנו, להיות עם חופשי בארצנו.
חגגתי הערב, ערב ראש חודש כסלו, עם הקייס, הרב, מכובדי הקהילה וחבריה היקרים, טעמתי מהמאכלים המסורתיים ושמענו דברי תורה מרבה הראשי ללוד - הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א. קייס העדה - קייס ירגה וחברת המועצה אלמז זרו מסרו ברכתם. חודש טוב וחג שמח!"
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


