תושב לוד נכנס לבית הכנסת "אביר יעקב" וצעק "אללה אכבר" שהפחידה את המתפללים
שוטרי מחוז מרכז עצרו כעת בלוד תושב העיר, בחשד שנכנס לבית כנסת בעיר וצעק ״אללה ואכבר״ באופן שגרם לבהלה במקום.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
שוטרי מחוז מרכז עצרו אתמול (שבת) בלוד תושב העיר, בחשד שנכנס לבית כנסת "אביר יעקב" הנמצא ליד התחנה המרכזית וכיכר הפלמ"ח בלוד, וצעק ״אללה ואכבר״ באופן שגרם לבהלה במקום.
שוטרי תחנת לוד פתחו בסריׁקה עם קבלת דיווח בדבר אדם אשר נכנס לבית כנסת "אביר יעקב" וצעק על פי החשד במקום ״אללה ואכבר״, ללא כלי תקיפה.
בתוך כך, השוטרים שהגיעו במהירות למקום עצרו לחקירה את החשוד - תושב העיר בשנות השלושים לחייו בחשד למעשה לשם בחינת הנסיבות ובסיום חקירתו יוחלט לעניין המשך מעצרו לצד בקשה לשליחתו לאבחון גורמי מקצוע.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש



לוד ערבי | 14:49 19.11.23