חבילות של מטעמים, מזון טעים וטרי, יין לקידוש לכבוד שבת ראשונה של הפוגה במלחמת "חרבות ברזל"
איציק אלימלך: "המזון והחבילות הועמסו בשני רכבים, הוספתי יין לשבת, ונסענו לכיוון נתיבות, כפר מימון, בארי, נסענו בכביש 232 ונכנסנו לחניון רעים, שם היה הפסטיבל המדובר. בכל מקום בו עברנו חילקנו את המטעמים בכייף וכמובן את מטבעות הצדקה של ר' משה הרוש, שהיו מצרך מבוקש אצל החיילים. היה יום ממש כייפי גם בגלל המקומות שהגענו אליהם וגם בזכות שני המתנדבים היקרים שהיו איתי. תודה לכל מי שלקח חלק בעשייה, תזכו למצוות."
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
ג'אק שיטרית
רמלודנט באר יעקב
ביום שישי האחרון, (שלשום), יצאו שלושה תושבי לוד גאים ואמיצים: שמיל טנא-יו"ר הגמלאים בשפלה, עזר תורג'מן מרכבת ישראל ואיציק אלימלך- יו"ר סניף האגודה למען החייל בלוד, לדרום הארץ בעוטף עזה, כדי לכבד את חיילי צה"ל, במזון טרי וטעים, פרי בישולם של מתנדבות בניהולה של ליאה שטיינברג, במטבח המאובזר היטב במפעל החסד "יד - ביד" בלוד. התפריט כלל קינוח של עוגיות ומלבי, 100 לחמניות מ"חלת הארץ", 100 שניצלים עסיסיים מ"אולמי אליסון" שהוכנו תוך שעה וגם הוסיפו סלט "מטבוחה" טעימה.
איציק אלימלך: "המזון והחבילות הועמסו בשני רכבים, הוספתי יין לשבת, ונסענו לכיוון נתיבות, כפר מימון, בארי, נסענו בכביש 232 ונכנסנו לחניון רעים, שם היה הפסטיבל המדובר. בכל מקום בו עברנו חילקנו את המטעמים בכייף וכמובן את מטבעות הצדקה של ר' משה הרוש, שהיו מצרך מבוקש אצל החיילים. היה יום ממש כייפי גם בגלל המקומות שהגענו אליהם וגם בזכות שני המתנדבים היקרים שהיו איתי. תודה לכל מי שלקח חלק בעשייה, תזכו למצוות."
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


