עיריית לוד הצדיעה למתנדבי מד"א סניף רמלוד
עיריית לוד קיימה ערב הצדעה והוקרה למתנדבות ומתנדבי תחנת מד"א רמלוד, שפועלים במסירות רבה להצלת חיים ביום ובלילה, 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: הנהלת העיר לוד מודה לאנשי רפואת החירום על הצלת החיים בעיר
עיריית לוד קיימה ערב הצדעה והוקרה למתנדבות ומתנדבי תחנת מד"א רמלוד, שפועלים במסירות רבה להצלת חיים ביום ובלילה, 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה.
הערב החגיגי שהתקיים באולם האירועים בבית העירייה, כלל ארוחה בשרית מפנקת ותעודות הוקרה למתנדבים היקרים.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות גיל חדד שיזם את האירוע הודה לשירלי בן אנו על ההשקעה והעזרה הרבה בהפקה. במעמד נכחו ראש העיר עו"ד יאיר רביבו וסגן ראש העיר רפי קטשוילי שנשאו גם הם דברי ברכה ותודה למתנדבים! "היה ערב מרגש", אמרה אחת המתנדבות בתום האירוע. "כיף לראות שמעריכים את העשייה המבורכת שלנו בחירום ובשגרה".
בתמונה: זמן איכות לשיחות על החודשים האחרונים בכנס של מתנדבי מד"א רמלוד
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


