יאיר רביבו ראש עיריית לוד, הצליח להרכיב קואליציה
לאחר סיכומים ופגישות שהתנהלו הערב, עלה בידיו של ראש עיריית לוד, מר יאיר רביבו להרכבי קואלציה
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בשעה האחרונה, הצליח ראש עיריית לוד, מר יאיר רביבו, להרכיב קואליציה וזאת לאחר שסיכם עקרונית עם 3 הסיעות הגדולות והן:
ש"ס (4 מנדטים), לוד ביתנו (3 מנדטים) והציונות הדתית (2 מנדטים), יחד עם סיעת הליכוד (4 מנדטים) הקואליציה תמנה 13 מתוך 19.
יוסי הרוש מה"ציונות הדתית", ימשיך לכהן כסגן וממלא מקום ראש העיר, 2 הסגנים האחרים יהיו: אלוירה קוליחמן מ"לוד ביתנו" ובני סיתאלכיל מ"ש"ס".
בימים הקרובים יאיר רביבו והסיעות יחתמו על ההסכמים הקואליציוניים ויוכלו אף להרחיב את הקואליציה עם סיעות נוספות, מתוך מטרה להקים הנהלת עיר מגוונת שתשרת את תושבי לוד נאמנה.
.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


