מתנדבי כיתות הכוננות בלוד ערכו תרגיל חירום רב-זירתי
כ-50 מתנדבי כיתות הכוננות בלוד ערכו תרגיל חירום רב-זירתי ברחבי העיר, בשיתוף תחנת משטרת לוד בפיקודו של נצ"מ ששי שלמה, תרגיל שדימה חלילה התפרעות המונית והפרת הסדר בעיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: שומרים על לוד. מתנדבי כיתות הכוננות בתרגיל החירום השבוע
כיתות הכוננות הוקמו בסיוע משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי, כחלק מהפקת לקחים אחר אירועי 'שומר החומות' במאי 2021 . במסגרת התרגיל, תרגלו המתנדבים סגירת צירי תנועה בכניסות לעיר ובתוכה, וכן אבטחה של נקודות מרכזיות בעיר, חבירה למשפחות במצוקה, אבטחת גשרים ועוד. "ההגנה שלנו בעת חירום ביטחוני היא חובה", אמר אחד ממובילי כיתות הכוננות. "ההתחמשות שלנו עם כלי-הנשק ואמצעי הלחימה תשמור על התושבים בלוד, תשיג שליטה ברגעים הראשונים טרם הגעת כוחות ביטחון גדולים ותימנע אסון חלילה בזמנים של הפרת הסדר והתפרעויות".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


