בואו לעודד את קבוצת הפועל לוד להישארותה בליגה א'
לאחר הניצחון הגדול של הפועל לוד ביום שישי האחרון, עכשיו מבחני הישארותה בליגה א'. תושבי לוד ואוהדיה, מוזמנים להגיע ולעודד את הקבוצה במשחקה מול קבוצת הפועל מרמורק, ביום חמישי הקרוב.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: הפועל לוד לאחר הניצחון על הפועל בקעת הירדן
לאחר הניצחון הגדול של הפועל לוד ביום שישי האחרון, עכשיו מבחני ההישארות בליגה א'. תושבי לוד ואוהדיה, מוזמנים להגיע ולעודד את הקבוצה במשחקה מול קבוצת הפועל מרמורק ביום חמישי הקרוב, ה9/5/24, בשעה 19:00, כי רק ניצחון יבטיח את הישארותה של הפועל לוד בליגה. החשש הגדול של הקבוצצ הפועל לוד, כי קבוצת מרמורק תביא קהל רב של אוהדיה שישפיעו על המשחק, ולכן הם מבקשים רוצים אתכם איתם ביציע, בהמוניכם,. אז בואו לעודד!! הכניסה חופשית!! ויוה לוד!!
ראש עיריית לוד - יאיר רביבו יוצא בקריאה ומבקש מהתושבים: "הפועל לוד צריכים אתכם לודאים יקרים, ביום חמישי הקרוב, 9.5.24 בשעה 19:00, בואו לעודד את קבוצת הכדורגל של העיר ובע"ה נישאר בליגה."
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


