מחווה והוקרה: 'כיכר לוחמי ולוחמות האש' נחנכה בגבול לוד ורמלה
במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין שתי הרשויות המקומיות, נחנכה השבוע הכיכר החדשה י"ש "כיכר לוחמי ולוחמות האש".
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: כיכר לוחמי האש בגבול לוד-רמלה
במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין שתי הרשויות המקומיות, נחנכה השבוע הכיכר החדשה ע"ש כיכר לוחמי ולוחמות האש, כאות הוקרה לצוותי ומנהלי תחנת כיבוי-אש איילון, המעניקה שירותי חירום - כיבוי והצלה לתושבי רמלה ולוד, הן בשגרה והן בזמני מלחמה וחירום, החליטו ראשי הערים עו"ד יאיר רביבו מלוד ומיכאל וידל מרמלה, לקרוא למעגל התנועה הסמוכה לתחנה – ברחוב דרך הרמ"א בלוד העובר בדיוק בגבול השיפוט שבין שני ערים, ע"ש 'כיכר לוחמי ולוחמות האש'.
"לוחמי ולוחמות האש מצילים חיים בלוד ורמלה, זמינים 24/7 ונלחמים בחירוף נפש בכדי להציל חיים ורכוש יקר. זאת ההוקרה והמחווה שלנו כרשויות, לצד סיוע ושיתוף פעולה בכל ימות השנה", אמרו רביבו ווידל.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


