מפגש הכנה לחיילים מלוד לקראת סיום שירותם הצבאי
"התחנה"-מרכז הצעירים בלוד, קיים מפגש מידע וחשיפה לקראת סדנת חיילים אשר תיערך בחודש יולי.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: חברת המועצה מירה מרציאנו מברכת את המשתתפים
למפגש הגיעו חיילים תושבי לוד מכל רחבי העיר, המשתחררים בחצי שנה הקרובה משירות בצבא-ההגנה לישראל.
החיילים נחשפו לתכנים של מחלקת הצעירים בעיריית לוד, לצד הרצאה מרתקת שהועברה להם אודות זכויות מטעם האגף והקרן לחיילים משוחררים. כמו כן, החיילים נכנסו לסדנת טעימות בכיתות לקראת הסדנה והועברו ראיונות אישיים.
המארגנים הודו לחברת המועצה ומחזיקת תיק הצעירים - מירה מרציאנו שכיבדה בנוכחותה ואף בירכה את החיילים שבקרוב יוצאים לאזרחות, בהצלחה בהמשך דרכם.
מידע לחיילים שישתחררו בקרוב מבני העיר לוד
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


