"איתנו זה נגמר" - לוד אומרת לא לאלימות נגד נשים
נשות לוד היקרות, הנכן מוזמנות לאירוע הקרנת הסרט "איתנו זה נגמר" במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים בלוד, יוקרן הסרט "איתנו זה נגמר", בכיכובם של בלייק לייבלי וג'סטין בלדוני, המבוסס על הספר רב המכר של הסופרת המצליחה קולין הובר, המדבר על זיהוי סימני האלימות המקדימים, היציאה ממעגל האלימות והתחלות חדשות.
מתי ואיפה?
יום שלישי | 19.11 | 19:00- התכנסות, קפה ועוגה | 19:30 - כניסה לאולם והקרנת הסרט | היכל התרבות העירוני | רח' קפלן 2 לוד.
לרכישת כרטיסים ב- 15 ש"ח בלבד >> https://did.li/ROeOf
כניסה מגיל 17 בהצגת תעודת זהות בלבד!
לשאלות ניתן לפנות לשולי - 08-9283106, תמר- 089279612.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


