עיריית לוד פועלת לקירוי הבריכה החיצונית בקאנטרי 'אביבים' להנאת התושבים והמנויים
בריכת השחייה החיצונית בקאנטרי 'הולמס פלייס - אביבים' השוכנת בשכונת גני אביב בלוד לקראת קירוי עליון ומושקע, פרויקט שיביא לכך שהבריכה תהיה אף היא מחוממת ומקורה בחודשי החורף, לצד הבריכות הפנימיות וזאת לטובת תושבי לוד והמנויים הרבים בקאנטרי.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: בודקים את התכנון עבור הפרויקט שיקרה את הבריכה החיצונית בקאנטרי אביבים לוד
השבוע סיירה סגנית ראש העיר – אלוירה קוליחמן, יחד עם מחזיק תיק הספורט – אריה לוי, מנהל אגף הספורט – מאיר אליהו וגורמי המקצוע בכדי לוודא את תכנון ביצוע הפרויקט, שעלותו מסתכמת בסך של כחצי מיליון שקלים.
מבט מהכניסה אל החצר והבריכה החיצונית - שתהפוך אף היא למקורה גם לימות החורף
"הבטחנו לתושבים שגם את הבריכה הזאת – בה ניתן לקיים שחייה מקצועית במסלולים שלאורך הבריכה, תהיה מקורה וזמינה לפעילות בחודשי החורף והגיע הזמן לבצע את הפרויקט", אומרת קוליחמן שהייתה מיוזמי הקאנטרי לצדו של ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו.
הבריכה החיצונית במתחם הקאנטרי הינה חצי אולימפית ומתאימה לשחיינים ומשפחות, בנוסף לבריכות האחרות הקיימות, בהן הבריכה המחוממת הראשונה בהיסטוריה של העיר לוד - בריכה פנימית מקורה ומחוממת חצי אולימפית עם 7 מסלולים וגג נפתח לימי קיץ שמשיים, ובריכה לימודית לשיעורי שחייה ובריכת פעוטות חיצונית לקטנטנים.
קוליחמן, לוי ואליהו במהלך הסיור
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש

