סופית: יורם מרציאנו פרש הערב מהקואלציה בלוד
חבר המועצה בעיר לוד, יורם מרציאנו, הודיע לפני שעה קלה כי הוא פרש סופית מהקואליציה.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
יורם מרציאנו: מהקואליציה לאופוזיציה – למען תושבי העיר לוד. חבר מועצת לוד, יורם מרציאנו, שהצטרף בעבר לקואליציה של ראש העיר יאיר רביבו ואף הופקד על תיק הביטחון, הודיע לפני כשעה בשידור חי, על פרישתו מהקואליציה ומעבר לאופוזיציה.
בפוסט שפרסם, הסביר מרציאנו את מניעיו לפרישה תוך שהוא מעביר ביקורת נוקבת בתחומים רבים על תפקוד העירייה והעומד בראשה יאיר רביבו. לדבריו, הוא בחר להישאר נאמן לתושבים ולבוחריו, ומעתה יפעל כקול אופוזיציוני שיבחן ויבקר כל החלטה ומינוי של ראש העיר.
מרציאנו אף התחייב כי בתוך שנה יפעל להבאת ועדה קרואה לעיר, ובמקביל הודיע על כוונתו לעבוד בצמוד עם התושבים למען עתידה של לוד. הוא קרא לתושבים לפנות אליו, לשתף פעולה ולפעול יחד במטרה להחזיר את לוד למעמדה הראוי כבירת השפלה.
מצורף קישור לפוסט המלא: https://www.facebook.com/share/v/1BYEV8aiJU/
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש


