מצלמות המוקד הרואה של עיריית לוד הובילו ללכידת כייס בשוק העירוני
אלמוני שהסתובב ברחבת השוק בלוד וכייס עוברים ושבים, נלכד הודות לשיתוף פעולה מהיר של השיטור העירוני, משטרת לוד ובהכוונת מצלמות המוקד הרואה של אגף הביטחון בעיריית לוד.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: הברנש (באמצע) מובל לתחנת המשטרה לאחר שנלכד. התיעוד - ממצלמות המוקד הרואה של עיריית לוד
האירוע החל בעקבות תלונות של רוכשים בשוק על אדם חשוד שמסתובב בין הקונים וגונב פלאפונים וארנקים. כוחות הפיקוח העירוני והמשטרה הגיעו למקום, ובעזרת המוקדן שצפה במצלמות האבטחה, אותר החשוד בזמן אמת ונתפס במהירות.
לאחר מעצרו, הועבר הכייס לחקירה בתחנת המשטרה בלוד, ולהארכת מעצר. מנהל המוקד הרואה, אבירן כהן, ציין בסיפוק: "הערנות של הציבור, הדיווח המהיר והסיוע של המצלמות הובילו למעצר מהיר ולפענוח מוצלח של האירוע".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


