עיריית לוד רכשה אוהל חפ"ק (חדר פיקוד) ותרגלה את הקמתו לאירועי חירום
כחלק מהיערכות העירייה לאירוע קיצון בתרחיש רעידת אדמה, חו"ח, רכשה עיריית לוד אוהל חפ"ק המשמש לניהול האירועים בשטח.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מימין לשמאל - וינשטוק, בן שמן, אטיאס ודיין - ליד אוהל החפ''ק המתפנח שהוקם
בתרגיל המיוחד שנערך בשטח אגף הביטחון פרסו העובדים את האוהל המתנפח, הכולל נקודות חשמל ותאורה לעת חירום. בתרגיל השתתפו מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, סגן מנהל אגף הביטחון והממונה על החירום – משה וינשטוק, מנהל מחלקת אבטחת מוסדות חינוך – אביטן בן שמן, מנהל מחלקת חשמל – אבי אפריאט ומנהל המוקד הרואה – אבירן כהן.
מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית לוד - אלי דיין שהוביל את בתרגיל, ציין, כי "האוהל שהקמנו הינו תוספת משמעותית למוכנות העירייה לחירום, האירועים האחרונים בתאילנד ומינמאר ואירועים קודמים בטורקיה, ממחישים את נחיצות המוכנות והתרגול לחירום בעתות שגרה, בתקווה שלא נזדקק".
וינשטוק ואפריאט בודקים את החפ''ק מבפנים
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


