גינת מועדונית "רעות" בלוד שודרגה לזכרו של סמ"ר עידו שמיח הי"ד
אירוע מרגש התקיים השבוע במועדונית "רעות" לילדי חינוך ורווחה בלוד, טקס לזכרו של החייל סמ"ר עידו שמיח הי"ד, שנפל במלחמת חרבות ברזל בעזה. במסגרת האירוע, הגיעה משפחתו של עידו לשתול עץ בגינת המועדונית - כסמל להמשכיות, חיים וזיכרון.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
שותלים עץ בגינת המועדונית - כסמל להמשכיות, חיים וזיכרון
בזכות שיתוף פעולה בין עיריית לוד והנהלת בנק לאומי, ותרומת המשפחה, שודרגה גינת המועדונית ונרכש ציוד חדש לטובת הילדים, כולל מתקני משחק, ריהוט חוץ וציוד חינוכי.
אורי שמיח, אביו של החייל סמ"ר עידו שמיח הי"ד, ציין בדבריו את הצורך להיות תמיד בצד הנתינה שהייתה לעידו והעזרה ההדדית לכולם.
במעמד השתתפו גם מנהל אגף החינוך אייל בלוך, מנהלת מחלקת רווחה חינוכית ומועדוניות יונית סיבוני, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך - בני סיתאלכיל שנשא דברי תורה לעילוי נשמת עידו הי"ד. השלושה הביעו הערכה עמוקה למשפחה, וציינו את חשיבות ההנצחה בדרך המחברת את זכר הנופלים לפעילות חינוכית וערכית למען הדור הצעיר.
סגן ראש העיר ומנהל אגף החינוך בשיח עם אביו של המנוח
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


