לשו, רידדו ואפו בצק: בבתי הספר בלוד הכינו מצות לפסח
במסגרת מיזם של אגף החינוך בעיריית לוד לקראת חג הפסח תשפ"ה-2025, התקיימו סדנאות אפיית מצות בבתי הספר ברחבי העיר, לרבות במוסדות של החינוך המיוחד, בהן התלמידים נהנו מהמחשה, הכנה, ותוצרים של המצה.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מאות תלמידי לוד נהנו מסדנא לאפיית המצות וקיבלו הסבר על מהות חג הפסח
במהלך הסדנאות התלמידים לשו את הבצק, רידדו אותו, חוררו ואף אפו את המצה האישית שלהם בתנורים מיוחדים שהובאו למוסדות החינוך במסגרת הסדנא.
סגן ראש העיר לוד ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל ומנהל אגף החינוך בעיריית לוד – אייל בלוך, נטלו חלק והשתתפו בסדנאות, תוך מתן הסבר לתלמידים על מהות חג הפסח אפיית המצות. מיזם זה התקיים כמידי שנה בהובלת יעל רוזנטל - מנהלת מחלקת פרויקטים ותרבות באגף חינוך.
התלמידים עוקבים אחר אפיית המצה האישית בתנור
סגן ראש העיר סיתאלכיל מחלק את הבצק לתלמידים
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


