גם בשבוע חג הפסח: ה'מוקד הרואה', הפיקוח והשיטור העירוני הגבירו אכיפה והטילו קנסות
הפיקוח והשיטור העירוני בשיתוף תצפיתני ה'מוקד הרואה' של עיריית לוד ממשיכים בפעילות המתמדת כנגד תושבים אשר אינם שומרים על המרחב הציבורי וגורמים ללכלוך, פסולת ומפגעים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: תושבת השליכה מתוך הרכב שברשותה בדל סיגריה וכוס שתיה חמה - ונקנסה
בימי חג הפסח האחרון נקנסו תושבים במאות שקלים בגין עבירות, כדוגמת: השלכת אשפה ברחוב ולכלוך פני העיר, פינוי גזם משטח פרטי לציבורי שלא בימי ההוצאה המותרים והשלכת בדל סיגריה במקום ציבורי.
"העבודה שלנו היא לשמור על לוד נקייה ויפה", אמר פקח עירוני. "מעל 1,000 מצלמות מסייעות לנו לעקוב אחר המתרחש ברחבי העיר – ולכוון גם את הפקחים אונליין", הוסיפה תצפיתנית במוקד הרואה.
בהנחיית הנהלת העירייה – השיטור, הפיקוח והמוקד, עמלים בשיתוף פעולה למיגור העבירות ולהביא לכך שפני העיר לוד יהיו יפים ונקיים, לצד הגינון והפריחה.
גנן השליך גזם מהבניין שלא ביום הוצאה אל השטח הציבורי - ונקנס
תושבת נתפסה משליכה שקיות אשפה ברחוב - ונקנסה
נבירה יזומה של הפקחים ברחוב הגדוד העברי - נמצאו מסמכים ונרשם דו"ח
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


