מנהלי בתי הספר בלוד סיכמו את שנה"ל תשפ"ה-2025
הנהלת אגף החינוך בעיריית לוד יזמה יום חווייתי לסיכום שנה, לכלל מנהלי בתי הספר בעיר מתוך הוקרה והערכה על פועלם למען חינוך ילדי העיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך מברך את צוות האגף והמנהלים על שנת לימודים פורה ומוצלחת
היום החל ביציאה מרחבת עיריית לוד בשעת בוקר מוקדמת באוטובוס, לסיור וסדנא במרכז שלווה בירושלים שהוקם לפני 35 שנים במטרה לטפל באנשים עם מוגבלות תוך שילובם המיטבי בחברה. הם קיבלו סקירה, שמעו ולמדו על עבודת הקודש.
לאחר מכן המשיכו המשתתפים לסיור בעיר העתיקה ובכותל המערבי, שם נחשפו למיצג החדש "שער השמיים" ונשאו תפילה להצלחתם במשימה – חינוך דור העתיד של לוד.
מנהל אגף החינוך מסכם את שיתוף הפעולה בין האגף למנהלי המוסדות בלוד
לקראת סיום היום, סעדו יחדיו המנהלים והמנהלות לארוחת צהריים עם נציגי הנהלת העיר וגורמי המקצוע באגף, במהלכה ברכו ונשאו דברים, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל ומנהל אגף החינוך – אייל בלוך. בסיומו של היום חולק למנהלים שי צנוע מתנת ראש העיר עו"ד יאיר רביבו כדי להביע את הערכתו הרבה לעשייתם החינוכית הברוכה.
צוות אגף החינוך והמנהלות בכניסה לתפילת בכותל המערבי בירושלים
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


