פשיטה נחושה בלוד: הוסרו מצלמות וציוד מעקב בלתי חוקי המשמשים גורמי פשיעה
כוחות משולבים של השיטור העירוני ומשטרת לוד פועלים לאחרונה באכיפה יזומה ונחושה כנגד גורמים עברייניים אשר מפרים את השקט והביטחון של תושבי העיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: הורדת מצלמות אבטחה בחצר פרטית של בית מגורים בלוד
במסגרת מבצע מתוכנן, פשטו כוחות גדולים על בתי קרקע ומתחמי מגורים ברחבי העיר, והסירו מצלמות אבטחה אשר הופנו שלא כחוק אל המרחב הציבורי – ולא לתוך שטחם הפרטי של בעלי הנכסים.
החוק אוסר על תיעוד המרחב הציבורי בידי אזרחים, הן בשל פגיעה בצנעת הפרט והן מחשש לשימוש עברייני בצילומים, לצורך סיכול פעילות משטרתית או למטרות פליליות אחרות.
במהלך הפשיטות, הוחרם ציוד צילום ותקשורת, נערכו חיפושים, ובמקרים מסוימים בוצעו מעצרים.
מדובר במהלך אסטרטגי ובלתי מתפשר שמוביל השיטור העירוני בלוד, כחלק ממאבק רחב היקף בגורמי פשיעה המאיימים על ביטחון התושבים.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


