בלוד משתפים פעולה בין כל כוחות החירום.
בלוד לא מפסיקים לפעול למען העלאת הכשירות והמכונות בעיר
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בלוד קיים היום ראש העיר יאיר רביבו ישיבה לתיאום ולמידה להלן דבריו:
"תושבים יקרים,
היום קיימנו ישיבה לתיאום ולמידה יחד עם קובי יגן מפקד תחנת המשטרה בלוד, עוז כהן מפקד מרחב איילון בכבאות, אהרון אטיאס מנכ"ל העירייה, מיקי וינקלר מפקד היקל"ר של פקע"ר, משה וינשטוק מנהל החירום העירוני, הרמן מרקוביץ קש"ק משטרת לוד.
במפגש עלו הלקחים והתובנות מאירועי הירי בערים הסמוכות.
אנחנו בלוד לא מפסיקים לפעול להעלאת הכשירות והמוכנות בעיר למינה במצב חירום ויצירת רציפות תפקודית.
תושבות ותושבים יקרים הלקח החשוב ביותר מאירועי הירי הוא ההקפדה להיכנס למרחב מוגן המציל חיים ומונע את הפגיעה"
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


