מהלך מבורך בלוד: ראש העיר החליט להקפיא את העלאת תשלום הארנונה בשכונת בן שמן – עד לסיום עבודות הפיתוח
בשורה חשובה לתושבי שכונת בן שמן החדשה והיוקרתית בלוד: ראש העיר עו”ד יאיר רביבו החליט להקפיא את העלאת תשלום הארנונה עבור תושבי השכונה, וזאת עד להשלמת מלוא עבודות הפיתוח בשטח.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
שכונת בן שמן, הנמצאת עדיין בשלבי בנייה משמעותיים, מאוכלסת חלקית – אך מתמודדת עם אתגרים יומיומיים: תשתיות שעדיין לא הושלמו, עבודות פיתוח שטרם הסתיימו וסביבת מגורים שעדיין איננה שלמה. החלטת העירייה להקפיא את התשלום מהווה הכרה במצב ומענה אמיתי לצרכים שעלו מהשטח.
מהלך זה, שאינו מובן מאליו, מגיע מתוך הקשבה אמיתית לרחשי לב התושבים ורצון לתת מענה צודק למי שבחרו בלוד כביתם. מדובר בצעד של הוגנות, אחריות ורוח שירות – שמעביר מסר ברור: לא גובים תשלום מלא על שירות שטרם הושלם.
הערב, בשעה 18:00 תתקיים ישיבה מסכמת, שבה תוצג ההחלטה הרשמית, ויובאו לידיעת הציבור פרטי ההקפאה, התנאים, ולוחות הזמנים להשלמת העבודות בשטח.
תושבים מוזמנים להגיע, לשאול, לשמוע, ולהיות שותפים לשיח פתוח ואחראי.
עיריית לוד בראשות ראש העיר יאיר רביבו מוכיחה גם הפעם – שהעיר גדלה, אך לא שוכחת להישאר קשובה, מתחשבת ונחושה להבטיח איכות חיים בכל שכונה ושכונה.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


